De dingen die ik niet wil vergeten #3

De dingen die ik hilarisch vind:

  • ‘Mama, waarom moet je soms gaatjes boren?’  – ‘Om daar dan een vijsje in te steken en iets op te hangen.’  ‘Wat dan?’  – ‘Een spiegel, bijvoorbeeld.’  ‘Of een fluovestje.’  – ‘Euhm… ja?’  ‘Ja. Of ogen.’
  • Ik: ‘Slaapwel, flinke vent.’  Hij: ‘Slaapwel, lieve meid.’
  • ‘Hahaha, je bent een dommenaard!’
  • Terwijl ik de trap afloop nadat ik hem in bed heb gelegd: ‘Goed zorg dragen voor jezelf, hé mama.’
  • ‘Je ziet eruit als een clown. Of als een koekiemonster. Of als een slechte situatie.’

De dingen die hij hilarisch vindt:

  • Zeggen dat ik een dikke poep heb (persoonlijk snap ik de grap daaraan niet).
  • Doen alsof we een andere taal spreken. Hij stoot wat klanken uit. Ik stoot wat klanken uit. Zo voeren we hele gesprekken met alleen maar de juiste intonatie.
Dit bericht is gepubliceerd op 25 mei 2014 om 22:03. Het’is opgeslagen in Lijstjes en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

Geef een reactie

